Naša zgodba

Kako smo začeli in kakšna je bila zgodba in zgodovina naše spletne trgovine Cool-mania? Tukaj vam bomo poskušali povedati, kako se je vse skupaj začelo od leta 2010 do danes :) Zato se udobno namestite in preberite pot, ki smo jo prehodili in pot, ki jo še hodimo. Brez vaše podpore ne bi bili tukaj, kjer smo.

To smo ZDA na začetku naše poti :)

cool-mania ekipa

Pisalo se je LETO 2010...

Letošnje leto je bilo za našo ekipo leto ustanovitve spletne strani Cool-mania. Začeli smo v skromnem, majhnem prostoru s tremi pisarnami in skladiščem, na podstrešju, kjer je bilo v poletnih mesecih kot v puščavi Sahara :) A zaradi entuziazma, ki smo ga vložili vanj, smo to vzeli kot izziv, da so začetki težki in zato kljub vročini ali majhnim prostorom nismo obupali. Takole pa je to izgledalo v naši pisarni na spodnji fotografiji.

stare prostore podjetja cool-mania

Takole je izgledala prva verzija spletne strani COOL-MANIA

To nam je uspelo in kljub težjim pogojem in manjšemu prostoru smo ustvarili prvo različico e-trgovine iz leta 2010, kjer smo res imeli le nekaj izdelkov, zagnali smo sistem naročanja in odpremo blaga. Do takrat je naše spletno mesto delovalo le za 3 jezikovne mutacije. Kljub temu je bilo veliko dela, predvsem z lovljenjem vseh "mušic" ali "hroščkov", kot temu rečemo, ki se lahko pojavijo med vsakodnevnim delom na e-trgovini, z vodenjem sistema naročil, pošiljanjem, dopolnjevanjem zalog in ekonomsko. in obveznosti izdajanja računov. Med vodenjem e-trgovine smo se naučili vsega :)

cool-mania stara spletna stran

LETO 2011

Da bi povečali prepoznavnost in prepoznavnost naše e-trgovine ter pridobili pozornost novih kupcev, smo si zadali obisk lokalnih glasbenih festivalov, kot so BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV ipd., kjer smo svoje izdelke predstavili mladim. . Uspelo nam je zbrati začetne, zelo pomembne kontakte in pridobiti povratne informacije od strank, prav tako smo na podlagi tega razširili naš segment ponudbe izdelkov, ki so ga sprva sestavljali le LED izdelki, kot so svetleče majice, svetleči pasovi. , izdelki za zabave in drugi.

festival befree 2011 cool-mania web

prenesite predstavitev festivala cool-maniaprenesite prodajno stojalo festivala cool-mania

LETO 2012

V letošnjem letu 2012 smo se usmerili predvsem v razširitev asortimana s približno 100 izdelkov na približno 300 izdelkov , čeprav smo se morali omejiti na majhne skladiščne prostore okoli 60 m2. To je bilo kar težko, saj so skoraj vsak dan prihajale nove in nove škatle z blagom in komaj smo se imeli kam premakniti. Morali smo najti nek sistem, ker so nas škatle in blago skoraj izrinili iz pisarne, a smo vse delali z ljubeznijo in se kljub temu zabavali :)

Natrpani prostori podjetja cool-mania media leaders ltd

LETO 2013

Prišel je čas, ko smo vedeli, da moramo iti naprej in poiskati nova partnerstva, nove izdelke, in odločili smo se, da obiščemo razstave elektronike v Hong Kongu. Razstave so nam bile v veliko korist, pomagale so nam pri orientaciji v velikem poslovnem svetu. To je bila priložnost za pridobivanje novih kontaktov za poslovne partnerje in pridobili smo še večji pregled nad novimi inovativnimi produkti, trendi in kaj je »IN« ter kaj lahko začnemo prodajati na naši spletni strani. In ko smo zbrali kontakte in informacije o dobaviteljih, smo začeli lansirati še druge vrste naše palete izdelkov, kot so kamere, vohunske stvari ali razni zanimivi pripomočki ali stvari, ki jih morate imeti.

hongkonški sejem elektronike obisk cool-manijerazstava hongkong cool-mania vodilno medijsko podjetje

Naš izvršni direktor Mário na veliki razstavi v Hong Kongu

asiaworld expo mario bruchanik

LETA 2014-2015

V teh letih 2014 - 2015 smo se odločili za certificiranje s sistemom vodenja kakovosti ISO 9001 . Da bi pridobili še večje zaupanje naših kupcev, smo se odločili uvesti sistem vodenja kakovosti ISO 9001 in preslikati vse procese od sprejema naročil do odpreme blaga, reklamacijskega postopka itd. Vse procese v našem podjetju skrbno spremljamo in svoje natančne postopke za njihovo reševanje. Vsekakor gre za korak k povečanju konkurenčnosti in kredibilnosti našega podjetja tudi na mednarodnem prizorišču.

certifikat iso 9001 media leaders sro

LETA 2016-2018

Leta 2016 - 2018 so bila za nas ključna odločilna leta v smislu ustvarjanja popolnoma nove spletne strani Cool-mania , dodajanja številnih funkcij in razširitve jezikovnih različic na 20 (trenutno jih imamo do 38). Osredotočili smo se tudi na dodajanje novih izdelkov, ki smo jih imeli takrat že okoli 2000 (trenutno več kot 5000). Novi izdelki iz različnih kategorij , kot je avto moto sekcija, kjer smo pridobili sodelovanje s kakovostnimi dobavitelji kamer in sistemov za vzvratno vožnjo. Razširila se je tudi kategorija vohunskih izdelkov, pripomočkov, must have in celo stvari za zabave. Dodali smo novo lepotno in outdoor kategorijo, ki je takoj našla svoje oboževalce.

cool-mania nov videz spletne strani

LETO 2019

Leto 2019 je bilo za nas ključno glede selitve v nove prostore. Prišli smo do faze, ko nismo imeli več kam skladiščiti blaga naših dobaviteljev in se je bilo dobesedno treba preseliti v nove, lastne prostore. Povečala se je ne le naša ponudba izdelkov, ampak tudi naša ekipa 8 cool-manijakov :) Zato smo morali iskati večje prostore. In tako smo si šli ogledat novo skladišče s pisarnami in pakirnico, kjer smo si lahko predstavljali naše prihodnje delovanje in uspelo nam je :) Konec koncev presodite sami.

ogled novih prostorov cool-manije

Izvirni predlog - vizualizacija razstavnega prostora

Sprva le prazen prostor , vendar z velikimi možnostmi delovanja in ker veliko časa preživimo v službi, smo morali razmišljati tudi o tem, kako prilagoditi in uskladiti delovanje e-trgovine s pogoji za udobje ljudje, ki tam delajo, pa tudi stranke, ki si bodo prišle blago ogledat in osebno kupiti. Tako smo pripravili začetno vizualizacijo , kako bodo izgledali delovni prostori, skladišče, pisarne, družabni prostori, kuhinja in razstavni prostor , ki bo služil ne le kot vhodni prostor za stranke, temveč tudi kot predstavitev naših izdelkov. Imeli smo torej vizijo in priprave na rekonstrukcijo so se lahko začele.

vizualni dizajn showroom cool-mania medijski voditelji

In začeli smo obnavljati ...

Najprej so začeli preurejati notranje prostore, predelne stene pisarn, razstavni prostor, skladišče itd . Hkrati smo se morali ukvarjati z napeljavo električne napeljave, klime, rekuperacije, ploščic, tlakov, sanitarij... Kasneje je bila na vrsti priprava skladiščnih površin, zlaganje polic za blago v dveh etažah. Poleg tega so bile opremljene pisarne od pisarniških miz in stolov, preko računalnikov, tiskalnikov, telefonov, pisarniškega materiala do pisal na mizah :)

preureditev novih prostorov cool-manijepriprava skladišča medijskih voditeljevskladiščne površine priprava coolmania

Pozabili pa nismo niti na oglaševanje prostorov...

In vse to se je dogajalo ob ohranjanju vsakodnevnega delovanja e-trgovine v starih prostorih, saj smo morali vzdrževati nemoten pretok naročil in odpremo blaga za naše kupce. Nismo mogli mimo preureditve zunanjih površin, lepljenja reklamnih folij, da nas ljudje najdejo na novem naslovu :)

cool-mania kitanje prostorov

In končno selitev podjetja in skladišča v nove prostore

In to je bil popoln kaos, saj je bilo treba delovanje e-trgovine v novih prostorih prilagoditi selitvam (v najbolj obremenjenem božičnem času) in hkrati prenašanju na tisoče artiklov ter sortiranju in skladiščenju blaga na uskladiti police in vse to ob normalnem delovanju e-trgovine in obdelavi naročil , kar se je zdelo nemogoče, a nam je tudi to uspelo :)

vselitev podjetja cool-maniaselitev poslovnih prostorov coolmaniadopolnitev zalog izdelkov cool-mania
skladiščni prostori medijski voditeljioglasna deska podjetja cool-manija medijski voditelji

Uspelo nam je! Družba se je preselila, super praznovanje in gremo naprej :)

podjetje za praznovanje cool-manija medijski voditelji

LETA 2020 - do danes

In tako izgleda naše podjetje danes , ko nas obiščete :) Uspelo nam je kljub zelo težkemu obdobju, ko so leta 2020 prišli slabi časi Covid-19, zaradi katerih je bilo naše podjetje za nekaj tednov zaprto in res čutiti v številu skupnih naročil.
Borili smo se kot vsi ostali, upali na boljši jutri in se nenehno trudili iti naprej ter za vas prinašati nove in nove izdelke in izboljšave.

novi prostori razstavnega prostora coolmaniamedijski voditelji cool-mania showroomizložbe izdelkov cool-mania

Registracija blagovne znamke ® za COOL MANIA je sedaj uradna...

registracija blagovne znamke cool-mania

Z vami smo že od leta 2010 :)

cool-mania team photo vodje medijev

In verjamemo, da nas z vami čaka še veliko let...