Reklamacije in vračilo blaga
Naročeno blago ni v redu ali ni v skladu z vašimi pričakovanji? Svetovali vam bomo, kako lahko reklamirate blago, oziroma vam bomo pomagali pri vračilu izdelkov.
Želim se pritožiti glede izdelka ali pošiljkeČe kupljeni izdelek ne deluje pravilno, bomo poskrbeli za pomoč pri nastavitvi, popravilu ali zamenjavi. Izpolniti morate reklamacijski obrazec in ga skupaj z izdelki poslati na naš naslov. |
Želim odstopiti od pogodbe in vrniti izdelekOd kupoprodajne pogodbe lahko odstopite v 14 dneh od dostave, torej lahko brez navedbe razloga vrnete blago kupljeno v naši spletni trgovini. Obrazec za odstop od pogodbe morate izpolniti in ga skupaj z blagom poslati na naš naslov. |
Pogosta vprašanja - odgovori na najpogostejša vprašanja
1. Kako se lahko obrnem na oddelek za pritožbe?
Na naš oddelek za pritožbe se lahko obrnete tako, da pošljete e-pošto na: [email protected] .
2. Koliko časa traja obdelava zahtevka?
Pritožbe obravnavamo sproti, vendar najkasneje v roku 30 dni od dneva prejema.
3. Kako postopati pri vračilu blaga?
Od pogodbe lahko odstopite in blago vrnete brez navedbe razloga v 14 dneh od trenutka, ko vi ali oseba, ki jo določite, prevzame blago. Po vračilu blaga vam vrnemo plačani znesek kupnine v obliki nakazila na vaš račun.
4. Ali lahko odstopim od pogodbe, če kupujem kot podjetje?
Ne, podjetje žal ni fizična oseba in zato blaga ne more vrniti v zakonskem roku 14 dni kot pri fizičnih osebah. Možen je dogovor o menjavi blaga za druge izdelke.
5. Kdo nosi stroške pošiljanja vrnjenega blaga?
Vračilo blaga nazaj v naše skladišče je v celoti v vaši pristojnosti. To velja tudi za s tem povezane stroške.
6. Kam naj pošljem blago, ki ga želim vrniti?
Preden blago vrnete, ga ustrezno zapakirajte in na zunanjo stran paketa nalepite nalepko z našim naslovom. Tukaj je naslov za pošiljanje paketa z vrnjenim blagom:
Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia
Vendar bodite previdni! Ne bomo odgovorni za stanje, v katerem prejmemo vaš paket od prevoznika. Zato blago pred pošiljanjem spravite v prvotno stanje, v kakršnem je prišlo od nas, škatlo pa napolnite z materialom, ki bo blago zaščitil pred poškodbami med transportom. Če se kljub temu z vašo pošiljko na poti do nas kaj zgodi, se nemudoma obrnite na prevoznika, ki je paket od vas prevzel in zahtevajte povrnitev škode.
7. Želim zamenjati blago (npr. zaradi napačne velikosti). Kako naj nadaljujem?
V kolikor izdelek sploh ni bil rabljen (torej na njem ni nobenih nečistoč - dlak, umazanije ipd.), je bil samo pomerjen, je možna zamenjava za drugo velikost. Vendar pa je potrebno izpolniti reklamacijski obrazec in v opombi označiti zahtevo za zamenjavo za drug izdelek/drugo velikost.
8. Ali lahko vrnem katero koli vrsto izdelka?
Zagotovo ne. Zakon natančno določa, katere kategorije blaga ni mogoče vrniti. Na primer ušesne slušalke (spy headphones) in podobno.
Kupec ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je
- prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah kupca, blaga po meri ali blaga, namenjenega samo enemu kupcu (npr. izdelava neonskega logotipa ali za gobo projektor, izdelava nalepk z imenom po naročilu kupca),
- prodaja blaga, ki je podvrženo hitremu zmanjševanju kakovosti ali kvarjenju,
- prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerna za vračilo in je bila zaščitna embalaža poškodovana po dostavi izdelkov (npr. ušesne slušalke - špijunske slušalke, nitritno čistilo ipd.). ),
- posredovanje elektronskih vsebin, ki niso na fizičnem mediju, če se je njihovo zagotavljanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da z izrazom tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe (npr. digitalna/elektronska licenca za programsko opremo).
9. Kdaj bom prejel plačilo za vrnjeno blago?
Denar za vrnjeno blago nakažemo najkasneje v 14 dneh po prejemu paketa in pregledu vrnjenega blaga. Po zakonu imamo 14 dni od dneva prevzema v skladišču za obdelavo blaga iz pogodbe. Denar boste prejeli nazaj na isti način, kot je plačilo prispelo k nam. Pri hitrih plačilih (kreditna kartica, Google Pay, Apple Pay itd.) bo denar prispel na vaš račun v 3 delovnih dneh. Bančno nakazilo običajno traja 1-3 delovne dni. Če je bilo plačilo po povzetju, morate izpolniti obrazec številko računa v IBAN formatu (Dodajte tudi ime prejemnika) za vračilo in plačilo vam bomo vrnili preko bančnega nakazila.